czwartek, 1 sierpnia 2013

Zagadka + dodatkowy los w rozdaniu :)

Tak jak wspomniałam dodaję notkę z zagadką. 
Dotyczy ona wszystkich osób, które zechcą wziąć udział w moim zbliżającym się rozdaniu.
Rozdanie rozpocznie się, gdy liczba obserwatorów mojego bloga osiągnie 65 :)
Osoba, która będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi otrzyma dodatkowy los w rozdaniu :)
Na odpowiedzi czekam do dnia 3.08 do godz. 15.

Zagadka:
Jaka jest wartość zestawu, który otrzymałam w ramach akcji Program Nowości?

Notka o zawartości pudełeczka: >>KLIK<<
 Życzę Wam powodzenia :) 

Dodatkowo chciałabym dodać, że nie sumowałam wartości poszczególnych produktów. Po tym jak paczuszka była już gotowa do odebrania w Rossmannie, dostałam wiadomość i tam była wartość zestawu. Po zakończeniu zagadki wrzucę Screen wiadomości, aby nie było niejasności ;)

19 komentarzy :

  1. przesadziłam, wartość pudełka to ok 100zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Około 70 zł...
    A teraz ja zapraszam do siebie na pierwsze rozdanie-konkurs na moim blogu
    http://kosmetycznanina.blox.pl/2013/08/PIERWSZE-ROZDANIE-KONKURS.html

    P.s. zazdroszczę Ci tego zestawu :)ale też gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Cię odwiedzam i dziękuję :)

      Usuń
    2. A dlaczego nie wzięłaś udziału? Może to nie dużo i nie kosmetyki,ale nagrody są przyzwoite i nowe :)

      Usuń
  3. udało sie! właśnie dodałam Cie do blogrolla -wielkie dzięki!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Czarne legginsy Marylin
    2. Wilkinson Intuition - Maszynka do golenia z wymiennym ostrzem - Z ekstraktem z granatu
    3. Pomadka Miss Sporty z mleczkiem pszczelim, Dr Balm
    4. Delikatny żel pod prysznic Tołpa - Białe kwiaty
    5. Tusz do rzęs Rimmel - Extra POP Lash
    6. Perfecta - Serum wyszczuplające z efektem chłodzenia
    7. Matowy lakier do paznokci Lovely
    8. Woda toaletowa C-THRU - Coral Dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o wartość, nie zawartość :P
      Ale widzę, że wartość także jest już w komentarzu poniżej ;)

      Usuń
  5. Podane wymienione rzeczy to wartość ok. 100 żł

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszy mnie to bardzo :) Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm ;) ja bym strzeliła, że ok. 170 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcie, pewnie coś w granicach 100 zł :).

    Obserwuję i liczę na to samo ;).
    younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)