piątek, 2 sierpnia 2013

Spontaniczny wyjazd + przesyłka

Wczoraj mój chłopak wpadł na pomysł, aby dziś na spontanie pojechać do Częstochowy. Musiałam wstać o godz. 4.30, spałam tylko 3,5h :( Do Częstochowy w jedną stronę mam prawie 260km. Lubię jeździć samochodem, ale nie w takich warunkach jak dzisiaj. Najpierw było wszystko ładnie pięknie dopóki nie stanęliśmy w korku, bo remontowali most. W drodze powrotnej musieliśmy jechać objazdem, ponieważ na skrzyżowaniu przewrócił się Tir. Chciałam jak najszybciej znaleźć się w domu, bo zmęczenie dawało się we znaki, a tu same utrudnienia :P 
Na Jasnej Górze byłam drugi raz w tym roku, ale dziś przynajmniej pozwiedzałam trochę. Jestem zadowolona z tego wyjazdu, aczkolwiek Częstochowa nie ma takiego uroku jak Licheń :)

Po powrocie do domu czekała na mnie paczuszka od  
Komisji Nadzoru Finansowego.
-Dwa Poradniki klienta
*,,Prosta droga do kredytu na własne ,,M''
*,,Piramidy i inne oszustwa na rynku finansowym''
-Książka ,,Rynek Kapitałowy i terminowy''
-3 długopisy
-14 ulotek ,, Nie daj się nabrać, sprawdź zanim podpiszesz''
Jutro mam grilla i będę cały dzień się opalała, więc mogę nie mieć czasu na wpisy, ale postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości ;)

10 komentarzy :

  1. To byłaś baaardzo blisko mnie :) Ja do Częstochowy mam 11 km ;) No i prawie codziennie tam bywam :)

    Super przesyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło :D Mi codzienne wypady do Częstochowy znudziłyby się, dwa razy w roku wystarczy :P

      Usuń
  2. Fajne takie spontaniczne wyjazdy ;) życzę udanego grilla ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia ♥
    funandfashion98.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ''takie dni'', gdy za nimi nie przepadam :P
      Grill musi być udany :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie wyjazdy. W Częstochowie nie byłam nigdy, w Licheniu też nie, chętnie się wybiorę. :) Udanego grilla i weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam odwiedzić Licheń, cudowne miejsce :)
      Dziękuję i wzajemnie ;)

      Usuń
  4. Super są takie wypady, nawet jeśli na drodze są jakieś przeszkody. Tylko nie wiem czym bym nie padła po 3,5 h spania. :/
    Życzę udanego grilla. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)