wtorek, 6 sierpnia 2013

TAG 50 faktów o mnie - I cz. :D

Ostatnio na blogach często pojawiają się posty dotyczące faktów o blogerce. Ze względu na to, że bloga prowadzę niecały miesiąc i większość z Was nic o mnie nie wie, postanowiłam napisać co nie co o sobie :) Aby wpis nie był za długi i za nudny, podzielę go na II części, po 25 faktów każda.
Miłego czytania :)

1. Nie umiem żyć bez słodyczy, jestem od nich uzależniona. 
2. Kocham zwierzęta, w szczególności psy.
3. Jestem bardzo wrażliwa i uczuciowa.
4. Jestem uparta bardziej niż osioł.
5. Nienawidzę gry w siatkówkę i wszelkiego rodzaju gier zespołowych.
6. Osoby, które znęcają się nad zwierzętami powinny być tak samo traktowane, jak potraktowali niewinne zwierzęta.
7. Płaczę przy komedii romantycznej, dramacie czy bajce.
8. Jak coś robię to musi być to zrobione idealnie, albo się denerwuję i drugi raz już tego nie robię.
9. Nie umiem oszczędzać.
10. Często kupuję kosmetyki, bo są w promocji.
11. Jestem w szczęśliwym związku od 2,5 roku.
12. Podczas kłótni nigdy nie odpuszczam pierwsza, 
choćby to była moja wina.
13. Uwielbiam czerwone róże.
14. Moje ulubione czekoladki to Merci, Rafaello i Ferrero Rocher.
15. Gdy ktoś mi podpadnie potrafię być bardzo wredna.
16. Mam 157 cm wzrostu, waga 42 kg, 35 numer buta, a rozmiar ubrań XXS/XS - cała jestem w wersji mini.
17. Włosy myję co 4-5 dni, ale i tak nie lubię tego robić.
18. Brzydzę się dredów.
19. Nie umiem utrzymać się w postanowieniach, szybko się poddaje.
20. Nie umiem żyć bez długich paznokci.
21. Boję się filmów o egzorcyzmach.
22. W przyszłości chcę mieć Yorka o imieniu Daizy.
23. Od dwóch lat pracuję jako hostessa.
24. Po lewej stronie, nad wargą mam pieprzyk.
25. Nienawidzę matematyki, od podstawówki mam z nią problem, ale maturę zdałam.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :D
Jutro część II.

18 komentarzy :

  1. jesteśmy bardzo podobne oprócz wagi, jesteś bardzo chudziutka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo: 2, 3, 4, 6, 7 (nie zawsze, ale potrafię ryczeć czasami jak bóbr), 10, 13, 15 :D , 21

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie z tym pieprzykiem :D a z matmą mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś go nienawidziłam i chciałam go usunąć, a teraz w życiu bym tego nie zrobiła :D

      Usuń
  4. Ja też nie lubię gier zespołowych :D


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także nie znoszę siatkówki i matematyki :D Ogólnie w większości punktów mam tak samo jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 6, 9 i 10 pjona ;D

    pozdrawiam [aboutminachan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ja też nie odpuszczam pierwsza;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ciekawostki, może i u siebie kiedyś coś takiego zamieszczę :P
    czekam na drugą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 i 25 mam to samo ! koszmmmmmmmmar ! ;|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)