czwartek, 1 sierpnia 2013

Program Nowości Rossmann - moja paczka :)

Dziś przedstawię Wam zawartość czerwonego pudełeczka jakie odebrałam wczoraj w Rossmannie w ramach akcji Program Nowości.
W pudełku znalazłam 8 produktów :) Jako pierwsze ujrzałam legginsy, które leżały na wierzchu przykrywając resztę :)
 1. Czarne legginsy Marylin
 2. Wilkinson Intuition - Maszynka do golenia z wymiennym ostrzem - Z ekstraktem z granatu
 3. Pomadka Miss Sporty z mleczkiem pszczelim, Dr Balm
 4. Delikatny żel pod prysznic Tołpa - Białe kwiaty
 5. Tusz do rzęs Rimmel - Extra POP Lash
 
6. Perfecta - Serum wyszczuplające z efektem chłodzenia
 7. Matowy lakier do paznokci Lovely

8. Woda toaletowa C-THRU - Coral Dream

Najbardziej jestem zadowolona z 4 produktów:
-legginsów
-maszynki do golenia
-pomadki
-perfum

Już niedługo pierwsze recenzje na temat produktów :)
Od Rossmanna czas na recenzję mam do 17 sierpnia, więc to nie za wiele, dlatego muszę się zabierać do testowania :)

A Wam jak się podoba moja paczuszka? ;)

Jeszcze dziś ok. godz 15 zagadka dla osób, które zechcą wziąć udział 
w moim zbliżającym się rozdaniu i chciałyby zdobyć dodatkowy los :)
Zagadka będzie dotyczyła powyższej paczuszki :) 

28 komentarzy :

  1. Gratuluję :)
    Jestem najbardziej ciekawa tej maszynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna paczka, gratuluję i życzę miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powoli zabieram się za testowanie :)

      Usuń
  3. Czekam na recenzję :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję paczki. Ja również czekam na swoją i zaczynam się martwić, ze jeszcze nie doszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być do odebrania na drugi dzień po najbliższej dostawie w Rossmannie :) Nie martw się na pewni dojdzie ;)

      Usuń
  5. super nowości, gratuluję i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A testowanie na pewno będzie przyjemne :)

      Usuń
  6. fajnie nowości,czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę powinna pojawić się pierwsza recenzja ;)

      Usuń
  7. gratuluję, bardzo ciekawe kosmetyki :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wspaniałe rzeczy ;) Widzę, że testowanie będzie bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja najbardziej cieszyłabym się chyba z perfum :) piękna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zazdroszczę, że udało Ci się dostać do tego programu:)
    Obserwuję i czekam na recenzje kosmetyków:)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierwsza recenzja już za chwilę ;)

      Usuń
  11. Świetna paka !!! Ja się zgłosiłam ale nie dostałam żadnej odpowiedzi :( żałuję bo naprawdę zestawy są świetne !!! Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli nie dostałaś żadnej odpowiedzi to możliwe, że jesteś na liście rezerwowej :)

      Usuń
  12. Wow ale paka! Jak ją dostałaś? Jaka to akcja ? o.0
    :D Miłego testowania - maszynko super wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja Program Nowości Rossmann :) Na stronie Rossnet.pl się zapisywałam, wybierali 100 osób i ja się załapałam :D

      Usuń
  13. rzeczywiscie taka sama paczucha!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm.. może kiedyś jeszcze będą potrzebowali do takiego programu, to na pewno spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)