wtorek, 20 sierpnia 2013

Miodowa niespodzianka :D

Jakiś czas temu na Fb pojawiła się akcja ,,Zostań testerką nowego masełka do ciała Honeymania''. Nie wierzyłam, że mi się uda, ale zgłosiłam się. Dziś weszłam na FanPage The Body Shop Poland, zobaczyłam, że lista testerek została wybrana. Ja żadnej wiadomości nie otrzymałam, więc uznałam, że się nie dostałam, ale z ciekawości weszłam w zakładkę Testerki, aby zobaczyć kto się dostał. Przeglądam listę i patrzę, a tam jestem i ja :) Ucieszyłam się bardzo, kolejny raz coś mi się udało :) Dodatkowo przesyłka przyszła do mnie wczoraj. 
Do testów otrzymałam miodowe masełko o pojemności 50ml. To nie za wiele, abym mogła się przekonać jak dokładnie działa, w szczególności, że jest to masło do ciała, ale postaram się.
 Zabieram się za testowanie i napisanie recencji, która weźmie udział w losowaniu nagrody głównej, którą jest weekend na Mazurach. 
Recenzję napiszę, choć wiem, że na pewno nie wygram :P

A Wam udało się dostać? :)


>>>>>>><<<<<<<
Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
>>KLIK<<

35 komentarzy :

  1. Gratulacje , i życzę powodzenia.! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) i miłego miodowego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No no fajnie, że Ci się udało! Mi się nigdy nie udaje. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) Super:) Ja się nigdzie do testów nie zgłaszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo super,fajne masełko czekam na recenzje,a u mnie dziś o tym co dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje! :) Niespodzianka super :)
    Ja nie brałam udziału w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to gratuluję :) teraz będziesz pachniała miodzikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nie udało, ale po aferze z TBS nawet się cieszę z tego faktu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej tecenzji;)
    Pewnie ma cudny zapach!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się masz fajnie, serdecznie gratuluję ;))
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. To super :D Chętnie poczytam jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  13. Gratulacje! :)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję ;*
    mogli wysłać butlę 500 ml :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydała by się :) Ale nawet z 200ml byłabym zadowolona ;)

      Usuń
  15. gratuluję!;) świetne masełko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę... Strasznie mi zależało na tym maśle... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)