piątek, 2 sierpnia 2013

Konkurs Garniera - super nagrody :)

Na Rossnecie pojawił się wczoraj nowy konkurs Garniera, w którym są do wygrania bardzo fajne nagrody.
Konkurs >>KLIK<<
Konieczne jest posiadanie konta na stronie Rossnet.
Co można wygrać?
Nagroda I:
• okulary w słonecznych kolorach marki Roxy (niebieskie, białe lub różowe - wysyłane losowo, bez możliwości wyboru preferowanego koloru) + zestaw kosmetyków Garnier (Czerwone Mleczko Garnier, Garnier Hydra Adapt 3 kremy w zależności od podanego typu skóry, krem BB także na podstawie typu skóry oraz dezodorant Garnier Black White Color)
• Ilość nagród: 3
• Wartość nagrody: 300 zł

Nagroda II:
• zestaw kosmetyków Garnier (Czerwone Mleczko Garnier, Garnier Hydra Adapt 3 kremy w zależności od podanego typu skóry, krem BB także na podstawie typu skóry oraz dezodorant Garnier Black White Color)
• Ilość nagród: 75
• Wartość nagrody: 80 zł    


Ja już wzięłam udział i Was zachęcam. 
W konkursie należy odpowiedzieć na kilka pytań zamkniętych (ok. 7) oraz na jedno otwarte.
Konkurs trwa do 1 września.

6 komentarzy :

  1. Ja mam pecha do takich konkursów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś już mi się udało wygrać na Rossnecie ;) Warto wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już dwa razy się udało coś wygrać, dlatego teraz regularnie biorę udział w ciekawych konkursach Rossmanna ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)