środa, 7 sierpnia 2013

Informacja o rozdaniu + gazetka Rossmann

Mój blog ma już 65 Obserwatorów i tak jak obiecałam organizuję rozdanie, które rozpocznie się w piątek, ponieważ jutro mam wyjazd, a chciałabym coś jeszcze dokupić :) 
Wszelkie informacje będą dostępne już w piątek.
Dodatkowo chciałbym poinformować, że jeśli moje dotychczasowe Top komentatorki zechcą wziąć udział w rozdaniu otrzymają dodatkowy los.
Dziękuję Wam za to, że jesteście. 


 Dla osób, które tak jak ja są ciekawe promocji zanim się zacznie podaję gazetkę Rossmanna.
Promocja zaczyna się od 9.08.

24 komentarze :

  1. Mmm , fajne rzeczy w tej gazetce; :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja się już pisze na konkursik ^^ Oo fajna promocja będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wezmę udział w rozdaniu ;)
    Fajne promocje można znaleźć w tej gazetce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne promocje zawsze wyszczuplają mój portfel :P

      Usuń
  4. lecę do rossmana póki pianka z isany na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka jest w promocji teraz i w nowej gazetce też będzie w promocji, więc nie musisz się spieszyć ;)

      Usuń
  5. już się nie mogę doczekać rozdania ;) tymczasem zapraszam do siebie na nową notkę ;) zachęcam także do obserwacji ;)

    http://oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za gazetkę c; to jakaś duża promocja, czy taka normalna? ;D

    pozdrawiam [aboutminachan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) To jest normalna promocja w Rossmannie ;) Zamieściłam ją ponieważ zapewne są osoby takie jak ja, które chcą wiedzieć czy kupić coś teraz, czy poczekać na nową promocję ;)

      Usuń
  7. szkoda, że póki co jestem spłukana ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja trwa 2 tyg, więc może przypływ gotówki nastąpi ;)

      Usuń
  8. z przyjemnością wezmę udział w rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że u mnie nie ma Rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też czekam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jak miło, że znalazłam się w kręgu Top :)))

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)