środa, 21 sierpnia 2013

Próbeczki :)

Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę z próbkami kremów od Embryolisse. Nie napisałam o niej wcześniej, bo gdzieś mi się zawieruszyła, ale już się znalazła :)

Otrzymałam 3 próbki kremów i 8 dwustronnych ulotek opisujących produkty firmy. 
Pierwsza próbka to Krem odżywczo - nawilżający
 Druga to Silnie odżywczy krem dla skóry ekstremalnie suchej.
Trzecia to Odżywczy krem do rąk. 

Używałyście produktów tej firmy? :)

>>>>>>><<<<<<<
Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
>>KLIK<<

46 komentarzy :

  1. Niestety ich nie znam,ale z chęcią poczytam o nich recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wypróbowałabym krem do rąk, bo mam na nich lekką saharę i nie mogę się tego wyzbyć ;c
    miłego testowania ;D

    pozdrawiam [aboutminachan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak się sprawdzi ;) Ale ze względu na bardzo wysoką cenę produktów, nie wiem czy chciałabyś je zakupić :P

      Usuń
  3. Ja też dostałam te próbki od tej firmy, i akurat 1 i 3 z Twoich. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam produktów tej firmy :)
    Gratuluję próbek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja mam z nimi pierwszy raz do czynienia ;)

      Usuń
  5. Nie używałam, ale kto wie, może kiedyś to się zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie , chętnie przeczytam recenzje ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie się co nieco od Ciebie o niej dowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pierwszy kontakt z tą firmom jest dzięki próbkom :)

      Usuń
  9. nie znam tej firmy;)
    pierwszy raz o niej słysze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty jedna ;) Ja także dopiero się o niej dowiedziałam :)

      Usuń
  10. Gratuluję!
    ________________________________
    W dalszym ciągu potrzebuję waszej pomocy!
    Zapraszam na mój blog. tam więcej informacji.
    ---
    http://opinie-produktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słysze :)

    *zapraszam u mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie poczytam o kremie do rąk, ciągle szukam tego idealnego:)ps. obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pisałam do nich i też mam coś otrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kremu nie znam, ale chętnie bym spróbowała tego dla ekstremalnie suchej skóry..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku właśnie tej próbki użyję pierwszej ;)

      Usuń
  15. + ja chyba jakaś niedoinformowana jestem skoro dopiero teraz dowiaduje się o twoim rozdaniu..

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tej marki, aj znać czy produkty warte są uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy się z nimi nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam firmy ale jestem ciekawa tego pierwszego kremu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)