wtorek, 13 sierpnia 2013

WSPÓŁPRACA - Nowe Klimaty

Ostatnio nawiązałam moją pierwszą Współpracę ze sklepem  
Nowe Klimaty.
Strona
>>KLIK<< 

Sklep Online
>>KLIK<<

Facebook

Do testów otrzymałam poduszkę do medytacji z łuskami gryki Zafu Psychodelic.
Krótki opis:   
Wymiary: wysokość ok. 14 cm, średnica ok. 35 cm, waga ok. 2,40 kg  Tkanina: aksamit   
Wypełnienie: łuska gryki  
 Konstrukcja: poszewka uszyta z pluszowej, mocnej, przyjemnej w dotyku tkaniny, zapinana na zamek. W środku znajduje się wsyp zapinany na rzepa. Dzięki temu możesz dosypać lub odsypać łuskę gryki jeżeli zajdzie potrzeba a poszewkę możesz zdjąć do czyszczenia.
Jestem bardzo zadowolona z tej poduszki :) Bardzo podoba mi się jej wygląd. Jest przyjemna w dotyku i bardzo wygodna. 
Pełna recenzja i dokładny opis poduszki już wkrótce, muszę ją dokładnie przetestować ;)

 Sklepowi Nowe Klimaty dziękuję za możliwość przetestowania poduszki :)

22 komentarze :

  1. mam taką poduszkę ale złoto czerwoną jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją mam dopiero drugi dzień i uważam, że jest cudowna :D

      Usuń
  2. Fajnie, że udało Ci się nawiązać nową współpracę :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy ;-) a poducha świetna!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :) fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna poduszka ;) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo fajna sprawa z tą poduszką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, na początku zastanawiałam się co to jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)