czwartek, 22 sierpnia 2013

WSPÓŁPRACA - Colfarm

Ostatnio nawiązałam współpracę z firmą Colfarm
Dziś otrzymałam wyczekiwaną paczuszkę :)

Strona producenta 

Fanpage na Facebooku
 
W ramach współpracy otrzymałam do testów 3 suplementy diety:
Cynk
maxi Krzem
2BeSlim
 Dodatkowo otrzymałam także próbkę 2KC, 2 podkładki pod kubek oraz smycz.
Cieszę się z przesyłki, ponieważ otrzymałam dwa produkty, które mają za zadanie wzmocnić włosy. Mam nadzieję, że spełnią swoją rolę :)

Firmie Colfarm dziękuję za możliwość przetestowania produktów :)

18 komentarzy :

  1. Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) Czekam na recenzje powyższych suplementów ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje :) czekam na recenzje cynku, o ile taką napiszesz ;D
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy i życzę kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kolejna współpraca nawiązana, czekam na przesyłkę ;)

      Usuń
  5. Ooo jak fajnie :) Zdrowego testowania :D
    zapraszam : szalonadarmowka.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najważniejsze, aby włosy wzmocniło ;)

      Usuń
  6. zobaczymy czy się sprawdzą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tylko pogratulować :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :)
    oby produkty się sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) miłego testowania i dobrych efektów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)