poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Natychmiastowa Terapia do włosów długich Gliss Kur - RECENZJA

 Produkt ten poleciła mi przyjaciółka, która jest z niego bardzo zadowolona. Czy ja podzielam jej zdanie? Zapraszam do przeczytania recenzji :)
Skład:
Nie zachwyca mnie alkohol wysoko w składzie.
 Zapach:
Dla mnie obłędny. Wyczuwalny już przez zamknięte opakowanie, cała tubka bardzo ładnie pachnie. 

Opakowanie:
Miękka tubka o pojemności 20 ml z odłamywanym koreczkiem, którym później można zamknąć tubkę. Niestety, aby to zrobić trzeba zgnieść opakowanie, wypuścić z niego powietrze i po siłować się trochę z wsadzeniem zatyczki.  
Konsystencja:
Bardzo fajna, kremowa. Kolor delikatnie żółty.
Wydajność:
W moim przypadku wystarczył na 3 użycia. Moja przyjaciółka, która ma długie gęste włosy użyła go 2 razy.

Cena:
Rossmann 3,99 zł.
Moja opinia:
Dość sceptycznie podchodziłam do tych tubek. Skusiłam się po poleceniu przyjaciółki i nie żałuję. Terapii użyłam zamiast maski do włosów. Podczas nakładania nie wywołała u mnie efektu WOW. Gdy włosy wyschły zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. Moje włosy były mięciutkie i cudownie gładkie. Mam dość zdrowe, błyszczące włosy, ale po masce nie uzyskałam takiego efektu jak po użyciu tej małej tubki. Alkohol w składzie nie wpłynął negatywnie ma moje włosy.

Plusy: 
+działanie
+wydajność
+cena
+zapach
+nie obciąża włosów

Minusy:
-opakowanie
-alkohol w składzie (nie wpłynął negatywnie na moje włosy, ale nie podoba mi się, że tam jest)

Ocena: 5-/5

Czy kupie ponownie? 
Na pewno tak :) Zapewne wypróbuję także inne warianty.

Miałyście kiedyś do czynienia z tą małą, niepozorną tubką? :)


 >>>>>>><<<<<<<
Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
>>KLIK<<


25 komentarzy :

  1. Ja dużo razy zastanawiałam się nad kupnem
    niestety nigdy się nie odważyłam:)
    widzę, że warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie była przekonana do takiego rodzaju produktów, ale zmieniłam zdanie :)

      Usuń
  2. Ja swego czasu używałam takiej dużej odżywki z GK,rzeczywiście bogaty skład,trochę silikonów u mnie sprawdziła się super w zimie na wyjeździe,ale tak po za takim okresem to jak używałam (takiej małej jak ta co ją opisałaś tylko chyba różowa była) to miałam straszny przyklap.Jedna z moich przyjaciółek też ma tą i sobie chwali,ale ona ma całkiem inny typ włosów niż ja.Mimo wszystko ciesze się,że u Ciebie się sprawdziła :) Ja bym jej raczej nie kupiła z obawy o ten przyklap znowu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie wpłynęła pozytywnie, ładnie wygładziła włosy, ale ich nie ulizała :P

      Usuń
  3. nie miałam tej terapii ale lubię glis kura i nie wyobrażam sobie rozczesania włosów bez ich mgiełek

    OdpowiedzUsuń
  4. na tą recenzję czekałam :D w takim razie i ja wypróbuję, tylko muszę Rossmanna gdzieś znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy takiego czegoś nie miałam, ale lubię kosmetyki z serii GlissKur ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Alkohol w składzie rzeczywiście jest słaby - przy jednarazowym użyciu to mały problem ,ale przy dłuższym to juz niedopuszczalne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się go unikać w kosmetykach do włosów, ale tej odżywki będę używać czasami, więc szkód nie powinien narobić ;)

      Usuń
  7. Wydaję się bardzo fajna :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Glisskurr ma bardzo fajne kosmetyki ;) Fakt - opakowanie niezbyt zachęca, ale można je przeboleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli odżywkę zostawię otwartą to się nie wylewa, bo ma dosyć gęstą konsystencję ;)

      Usuń
  9. właśnie rozmyślałam jego zakup, teraz wiem, że warto wypróbować :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo się zastanawiałam nad zakupem. Polecenie koleżanki bardzo przyspieszyło moją decyzję ;) A teraz i ja ją polecam :)

      Usuń
  10. ja to mogłabym milion kosmetyków próbować do włosów ale zawsze mnie coś uczula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ja tego problemu na szczęście nie mam :)

      Usuń
  11. Nie przepadam za Gliss Kur, ale aktualnie mam szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam tylko odżywki w sprayu i tej terapii. Reszta produktów jakoś mnie nie kusi :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)