środa, 7 sierpnia 2013

TAG 50 faktów o mnie - II cz. :)

 Mam nadzieję, że wczorajszy TAG Was nie zanudził, bo dziś jest jego część II :)

26. Nienawidzę alkoholu. Nie piję ani piwa, ani wina, ani wódki. 
Nie ma dla mnie alkoholu.
27. W McDonlad zawsze kupuję duże lody z polewą czekoladową.
28. Kiedyś ubierałam się na sportowo, 
dziś jak ognia unikam takich ubrań.
29. Nienawidzę pietruszki, koperku i wszelkiego rodzaju zieleniny.
30. Prawo jazdy zdałam za pierwszym razem, 
ale teraz nie mam czym jeździć.
31. Skończyłam Technikum Ekonomiczne, zdałam maturę, dostałam się na studia, napisałam egzamin zawodowy, a teraz czekam na wyniki.
32. Pielęgnacja włosów to moje uzależnienie, 
ale włosomaniaczką nie jestem.
33. Od 18 roku życia sama zarabiam na swoje ciuchy, kosmetyki i inne potrzeby. Rodzice zapewniają mi tylko jedzenie i nocleg.
34. Nienawidzę dużej ilości masła na pieczywie.
35. Miałam mieć na imię Ewelina, ale mój tata wykłócił się i jestem Dagmara. Na drugie imię mam Ewelina.
36. Przed okresem mam zachcianki gorsze niż kobieta w ciąży 
i jestem bardzo humorzasta.
37. Jestem pesymistką, wszystko widzę w czarnym kolorze.
38. Nienawidzę papierosów i osób, które je palą.
39. W przyszłości chcę mieć córkę o imieniu Julka, 
która będzie moją małą księżniczką.
40. Jedyną osobą, z którą czuję się bezpiecznie jeżdżąc samochodem jest mój chłopak.
41. Kiedyś miałam kolczyk w pępku, który zrobiła mi koleżanka.
42. Nie umiem przeznaczyć większej sumy na jedną rzecz. 
Wolę kupić taniej, a więcej.
43. Mam wielki problem z kupnem butów (nr 35). 
Wszystkie są za duże.
44.  Kupując ciuchy nigdy nie patrzę na metkę. 
Większość ubrań mam z targu.
45. Miałam być chłopakiem o imieniu Patryk.
46. Na śniadanie, obiad i kolację mogłabym jeść słodycze 
i to mi wystarczy.
47. W przyszłości mogłabym mieć w domu zwierzyniec.
48. Nie wyjdę z domu bez kolczyków.
49. Co jakiś czas maluję usta pomadką, ponieważ nie lubię, 
gdy są suche, zaś w nocy nie usnę jeśli nie nałożę pomadki na usta.
50. Jestem zodiakalnym Wodnikiem.
To tyle faktów o mnie :) Na pewno znalazłoby się tego dużo więcej, ale musiałam zmieścić się w limicie 50 pkt ;)
Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam trochę moją osobę :)

36 komentarzy :

  1. Ja mam tak samo z tymi włosami ;) A zdania prawka gratuluje,oby się jeszcze samochód znalazł :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, moja mama też miała być chłopakiem ;p

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super Babka jestes :) też nie lubię wodki ani papierochów ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D I cieszę się, że są jeszcze osoby, który nie robią tego co wszyscy :)

      Usuń
  4. Obserwuję, bo na prawdę warto:)

    Zapraszam do mnie: Dziennik-Filologa. Stay COOL!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś miałam kolczyk w brodzie, który zrobiła mi koleżanka na lekcji niemieckiego :D Ja jestem Lwicą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam zrobić sobie w nosie, ale już mi przeszło :D

      Usuń
  6. O Pierwsze co weszłam na twojego bloga i już się dowiedziałam tyle o Tobie! Bardzo się cieszę z tego pokoju :)
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    http://lusia-luusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ja taka sama jestem przed okresem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja to przeżywam ;)

      Usuń
  8. Mam tak samo: 34, 37, 38, 44 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre pasują też do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Po przeczytaniu ostatniego punktu już wiem skąd tyle podobieństw ;) Też jestem Wodnikiem ;)
    Z zakupami mam zdecydowanie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać osoby spod tego samego znaku są do siebie podobne :)

      Usuń
  11. tez jestem wodnikiem ;)

    pozdrawiam [aboutminachan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na moje mini rozdanie! :)
    http://monkeyyo.blogspot.com/2013/08/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy wiele wspólnego :)

    Obserwuję ;p
    http://eternal-flame1.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. takie posty są super;) dużo można się dowiedzieć;-)))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodycze też mogłabym jeść zawsze, z butami też mam problem i chciałabym być Twoją córką w przyszłym życiu. ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło :D Widzę, że nie tylko mi bardzo podoba się imię Julka :)

      Usuń
  17. 28, 32, 34, 26, 37, 38. 39, 42, 44, 47, 48,

    Kilka punktów mamy podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 29. też nienawidzę! zwłaszcza w zupach! ale pietruszka to jużjest najgorsze zło ;p
    35. ja miałam mieć na imię Aleksandra, ale 3miesiące wcześniej ciocia tak nazwała swoją córkę, więc mam Agnieszka xD
    39. też chciałam mieć małą Juleczkę, ale moja kuzynka, która urodziła w tym roku tak nazwała... fatum jakieś xD
    42. mam dokładnie tak samo!
    44. ja też, nie rozumiem takiej mody na metki. ważne, żeby było dobre i ładne, a nie znane.
    45. ja też miałam być chłopakiem... a moja siostra jak zobaczyła, że jestem dziewczynką, to się popłakała i krzyczała, że chciała braciszka xD,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu podoba mi się to, że można spotkać wiele dziewczyn, które są podobne do mnie :) W codziennym otoczeniu panuje moda na papierosy, alkohol i oryginalne metki. Drażni mnie to. Nie mam oryginalnych ciuchów, bo nie chce mieć, szkoda mi na nie kasy. Co z tego, że niektóre osoby mają coś oryginalnego, skoro często chodzą w tym samym. Ja wolę być oryginalna w swoim ubiorze, a nie na metce ;)
      Się rozpisałam :D Miło mi, że mamy ze sobą sporo wspólnego :) Czekam na kolejne części faktów o Tobie ;)

      Usuń
  19. Też nienawidzę zieleniny! Fuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. 38, 42, 44, 46 - również do mnie pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 39. i już życie zaplanowane, tylko co jak będzie chłopczyk ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)