poniedziałek, 5 sierpnia 2013

50km przejechane :)

Dzisiaj z moim chłopakiem zrobiliśmy sobie spontaniczną wycieczkę rowerową do McDonalda :D Miałam w planach opalać się, ale niestety nie było słońca, dopiero ok. 14 zaczęło się rozpogadzać. Do McDonald w jedną stronę mam ok. 25 km, ale chęć zjedzenia mojego ulubionego loda z polewą czekoladową była silniejsza niż te km ;) Bardzo przyjemnie się jechało, tylko było gorąco, zwłaszcza, kiedy słońce wyszło już zza chmur. 
Lubię takie wycieczki :D Wczoraj jeżdżąc po okolicach mojej miejscowości zrobiliśmy 40 km :) W połowie maja byłam na ponad 80 km wycieczce, ale wtedy nie było jeszcze tak gorąco jak dzisiaj ;)

Mój licznik rowerowy po wjechaniu na podwórku.
Równiutkie 50 km :)

A Wy lubicie takie rowerowe wypady? :)

26 komentarzy :

  1. a ja nie umiem jeździć na rowerze haha XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno na to, aby się nauczyć ;)

      Usuń
  2. ojej, gratuluję, ja po 5 byłabym wykończona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja lubię czasami tak dalej pojechać :)

      Usuń
  3. Ja niestety nie mam czasu,ale kilka dni temu na wyjeździe przeszłam 15 km na piechotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużo bardziej wolę jeździć rowerem niż chodzić ;)

      Usuń
  4. Jaa raczeej nie mam kondycji do takich wypadów ;p
    http://moje-zaskakujacee-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ją tylko jeśli chodzi o jazdę na rowerze :)

      Usuń
  5. Ja też bardzo lubię pedałować ;) Dużo kilometrów zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas planuję zrobić jeszcze więcej :D

      Usuń
  6. też do Maca mam 25 km :)
    ja ostatnio z rodzicami ciągle jeżdżę. jednego dnia 2 godziny jeżdżenia po oklicznych miejscowościach, a następnego pomysł, żeby pojechać do mojej siostry. na to szaleństwo zgodziłam się tylko dlatego, że miałam dostać nową prostownicę. 30km...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostając coś za taką jazdę codziennie mogłabym robić po 100 km :D A jak na razie jeżdżę dla własnej przyjemności ;)

      Usuń
  7. o widzę udana wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego się nie da nie uwielbiać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :) świetna wycieczka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię jeździć rowerem :) Raz 20 km w ciągu jednego dnia pokonałam. Na razie to mój rekord :)

    OdpowiedzUsuń
  11. robię, ale na krótsze dystanse :3
    obserwuję i liczę na Twój rewanż
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli można je wydłużać ;)
      Już Cię odwiedzam ;)

      Usuń
  12. Gratulacje xdd

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij a mojego bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i powiem Ci, że tego loda spaliłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG 50 km jednego dnia to zdecydowanie za dużo dla mnie..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)