wtorek, 20 sierpnia 2013

Szukamy maseczki idealnej :)

Postanowiłam wziąć udział w ciekawej akcji na blogu Pasje Karoliny, mającej na celu znalezienie idealnej maseczki do twarzy.
Zapisałam się, ponieważ nie potrafię regularnie dbać o skórę twarzy, a także mam nadzieję, że ta akcja mi pomoże, a także chciałabym znaleźć swój ideał :)


O co chodzi?
Akcja trwa od 19 sierpnia do 29 września 2013 czyli 6 tygodni. W każdym tygodniu należy opublikować chociaż jedną recenzję maseczki (może być więcej), dodatkowo przy każdej z nich należy umieścić logo akcji z linkiem. Możesz też w ramach akcji przypomnieć recenzowane już na blogu maski.

Wszystko na temat akcji znajdziecie na 
blogu  Pasje Karoliny

Zgodnie z zasadami zapraszam do zabawy 5 osób:
2. Czarna

Wybrałam piątkę moich Top Komentatorek :)
Zapraszam wszystkich do akcji :)

26 komentarzy :

  1. myślę, że się zgloszę :) pomyślę jeszcze nad tym ^^

    pozdrawiam [aboutminachan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy bym nie zużyła tylu maseczek w 6 tyg, co do tego nie jestem systematyczna , ale powodzenia ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biorę udział właśnie dlatego, ponieważ nie jestem systematyczna i ta akcja może mnie do tego zmusi :D

      Usuń
  3. Ooo fajna akcja i dziękuję za zabawę,postaram się w miarę zrobić takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo, że o mnie pamiętałaś :) chętnie poszukam maseczki idealnej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za nominację na razie nie wezmę udziału bo swój ideał mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie :)
    Niebawem na pewno dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, ja szalona nie doczytałam daty, to jednak się zgłoszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo też biorę udział w tej akcji :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)