czwartek, 15 sierpnia 2013

Na poprawę humoru najlepsze zakupy :)

Na wstępie chciałabym Was przeprosić, ponieważ w ostatnich dniach trochę zaniedbałam prowadzenie bloga. Przyczyna: sprawy osobiste. Powoli wszystko powinno wracać do normy i mam nadzieję, że zostaniecie za mną :)

We wtorek otrzymałam wiadomość od Klubu CCC, że dla Klubowiczów  jest promocja -50% na wszystkie klapki, sandały i baleriny. Od dłuższego czasu czatowałam na jedne buciki, ale szkoda mi było pieniędzy na buty, których za często nie będę zakładać. Przy promocji -20%, -30% i -40% wahałam się, kupić czy nie kupić. Promocja -50% przeważyła nad rozsądkiem i je kupiłam. 
Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia 
(Przepraszam za jakość zdjęcia, ale baterie mi się rozładowały w aparacie i zanim się wyostrzyło to aparat się wyłączył i tylko tyle udało mi się z niego wycisnąć)
Buciki kosztowały 99,99zł, zapłaciłam za nie 50zł :)

Skorzystałam także z nowej promocji w Biedronce i powiększyłam swoją kolekcję lakierów o nowy odcień. Lakier już mam na pazurkach, ale nie mogłam zrobić zdjęcia. Wkrótce recenzja.
Eveline miniMAX (nr 808)

Jak Wam się podobają moje zakupowe zdobycze? :)

 >>>>>>><<<<<<<
Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
>>KLIK<<


20 komentarzy :

  1. Oj tak też lubię zakupy na poprawę humoru albo relaks weekendowy ;) śliczne buciki, ciekawe czy będą wygodne bo mnie wszystkie z CCC obcierają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier cudny ^^ byłam wczoraj w biedronce i też się nad nim zastanawiałam, ale już mam taki kolorek. Co do butów to nie mój styl, ale są ładne ;3

    Pozdrawiam [aboutminachan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja byłam to był już mały wybór kolorów i wzięłam ten :)

      Usuń
  3. Jaki piękny miętusek. Jestem ciekawa jak wygląda na paznokciach.

    Zachęcam do udziału w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorek i buty też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobycze, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW szałowe buty :D
    Sama nabrałam ochoty na nowe koturny .....xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze taka okazja to nie ma co się zastanawiać 50 % to na prawdę dużo i super,że kupiłaś te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się i ja teraz w tych bucikach :)
    żal byłoby nie skorzystać z tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Żałowałbym także jeśli kupiłabym je wcześniej :P

      Usuń
  9. widzę zakupy udane :) z takiej promocji to grzech nie skorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny lakier do paznokci <3
    No i cudowne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolorek jeszcze lepiej prezentuje się na paznokciach ;)

      Usuń
  11. Nie ma to jak zakupy na poprawę humoru;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)