sobota, 27 lipca 2013

Program Nowości Rossmann - co wybrałam :)

Wczoraj rano otrzymałam wiadomość, że zestawy do testowania są już gotowe do wyboru. Tylko szkoda, że odczytałam ją dopiero po 20 (wczoraj) :( Gdy weszłam na stronę kilka zestawów było już niedostępnych :(
Chciałam Wam dokładnie napisać co wybrałam i co było do wyboru, ale niestety, gdy wybrałam już swój zestaw, to nie było możliwości wrócić. Szkoda, bo nawet nie pamiętam co dokładnie zaznaczyłam. Chciałam to zrobić szybko, bo bałam się, że ktoś ten zestaw przejmie ;P

Z tego co pamiętam to wybrałam zestaw, w którym było:
-maszynka Wilkinson Intuition Pomegranate
-lakier do paznokci
-tusz do rzęs
-perfumy
-pomadka
-legginsy
-żel pod prysznic
Nie pamiętam jakich firm były to produkty i było ich albo 7 albo 9 i dwóch zapomniałam :P
Gdy tylko odbiorę paczkę przedstawię Wam wszystko dokładnie ;)

Zdjęcie maszynki :) Jedyny produkt, który zapamiętałam :P

U mnie w Rossmannie dostawa jest we wtorek i mam nadzieję, że już w środę będzie moja paczuszka :)

21 komentarzy :

  1. Gratuluję, czekamy na Twoją paczuszkę z rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog. Obserwuję i Gratuluję paczuszki
    zapraszam : www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa zawartości Twojego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się wyborna paczka i bardzo ciekawe testowanie ;)
    Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje ;) czekam na zawartość ;) i obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) Gratuluję paczki :) obserwuję i liczę na rewanż:)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście również obserwuję ;)

      Usuń
  7. gratulacje ;)
    ciekawa jestem Twojego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)