czwartek, 18 lipca 2013

Próbeczki ;)

Jeśli macie ochotę wypróbować Żel antybakteryjny do mycia rąk - Aloe Vera firmy Carex to odwiedźcie Rossmanna, ponieważ próbka jest Gratis w gazetce Skarb :)

Moja mama kupiła gazetę ,,Przyjaciółka'', w której znalazłam coś dla siebie. Kolejną próbkę :) Tym razem Mleczka pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała firmy Luksja, z dodatkiem oleju z pestek dyni. Pojemność 8ml.

Jeżeli jesteście zainteresowane powyższym żelem to do dnia 25 lipca w Rossmannie jest na nie promocja. Wszystkie rodzaje 500ml w cenie 6,99 zł :)

 Już niedługo post z moimi darmowymi próbkami i gadżetami ;)

5 komentarzy :

  1. U mnie w Rossmannie już dawno nie ma "Skarbu" - rozchodzi się jak ciepłe bułeczki :P Musiałabym chyba specjalnie rano jechać, bo już w południe go nie ma ;/

    Fajne próbeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jakbyś się dowiedziała, kiedy jest dostawa towaru, bo wtedy także dostarczają Skarby :) Albo jeśli Ci zależy możesz się jakiegoś pracownika sklepu zapytać czy nie mają jeszcze, bo często nie nadążają ich wykładać ;)

      Usuń
  2. ja już wykorzystałam tę próbkę, trochę "wali" wódką ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji jej przetestować, ale mam nadzieję, że moje odczucia będą pozytywne ;)

      Usuń
  3. Próbkę mleczka mam również, ale z innej gazety:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)