sobota, 20 lipca 2013

Moje darmówki ;)

W tym tygodniu otrzymałam kilka przesyłek z darmówkami.
Teraz znalazłam chwilę, aby się Wam pochwalić tym co otrzymałam :)
Informacje o moich następnych zdobyczach będę wrzucać na bieżąco :)

 Katalog z projektami domów

 Katalog okien Fakro

Podstawowe elementy życia chrześcijańskiego
Książeczka, 4 ulotki i list

 MS Okna - Teczka i informatory

 Katalog Pomysły na ogród

 Próbki tkanin Stylus (10szt do wyboru)

Próbki tkanin Dekoria (10szt do wyboru)

Mam nadzieję, że skorzystacie ;)
Już niedługo nowa porcja próbek i gadżetów :)

12 komentarzy :

  1. Jedynie posiadam próbki tkanin;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz przeglądać projekty domów, to polecam katalog nr 1 ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawą okładkę ma ten katalog domów ;) A Stylus i Dekoria mają śliczne wzory tkanin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te próbki tych tkanin:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówię ten pierwszy katalog, bo jeszcze go nie mam, a okładka do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka nie kojarzy się z projektami domów, ale jest bardzo fajna ;)

      Usuń
  5. Ile makulatury ;). Fajne te próbki tkanin :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)