wtorek, 23 lipca 2013

Moje pachnidła :)


Dziś przedstawię Wam moje ulubione zapachy :)
Jak widać gustuje głównie w perfumach Playboy i Adidas.
Ostatnio zapachy Playboy mi się przejadły, ale robiąc porządki w kosmetykach, powąchałam je i na nowo się zakochałam :D
1. Perfumy Playboy - Play it Sexy
2. Mgiełka Playboy - Play it Pin Up
3. Mgiełka Playboy - Play it Sexy
4. Perfumy Adidas - Fruity Rhythm
5. Dezodorant w atomizerze Adidas - Fizzy Energy
6. Dezodorant w atomizerze Adidas - Fruity Rhythm
7. Perfumy Avon - Incadessence
Uwielbiam słodkie zapachy :) Kupując perfumy zazwyczaj kieruję się kolorem opakowania  lub kolorem
Dla mnie różowe znaczy słodkie.
Niebieskie - świeże.
Żółte, pomarańczowe, zielone - owocowe :)
A czerwień kojarzy mi się z intensywnymi, duszącymi perfumami :P

Już niedługo pierwsza recenzja perfum ;)

A jakie są Wasze ulubione zapachy? ;)

10 komentarzy :

  1. przerabiałam perfumy Playboy'a są ładne nie powiem, bardzo delikatne ale zarazem wyczuwalne. Incadessense też lubię. Teraz uzywam Ciry Rush. Jednak najbardziej lubię Revael the passion..piękne są ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, które lubisz najbardziej wyglądają bardzo zachęcająco :)

      Usuń
  2. Widać że lubisz playboy'a i adidasa :D
    spora kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Playboya używam już od około 2lat, a Adidas zagościł u mnie niedawno ;)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś Adidasa Play it Sexy ;) Super zapach ;) Obecnie w używam Pani Walewskiej i Perceive z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na co dzień używam właśnie tej mgiełki z Playboy - Play it Sexy i jestem bardzo zadowolona :)
    Kiedyś miałam avonowskie perfumy - Incadessence z króch również byłam zadowolona, ale mi się przejadły...
    A na większe wyjścia używam C-Thru Pearl Garden i jest całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni przymierzałam się do zakupu tych z C-Thru, ale uznałam, że najpierw zużyję to co mam ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)