piątek, 12 lipca 2013

Moje kosmetyczne hity :)

Witam serdecznie na moim blogu :)
Jestem początkująca i dopiero zagłębiam się w tajniki blogowego świata.Moje wpisy będą dotyczyły głównie recenzji kosmetyków, a także będę informowała Was o nowościach i promocjach kosmetycznych oraz o zdobytych przeze mnie darmowych próbkach i gadżetach.Mam nadzieję, że lektura mojego bloga będzie ciekawa, pomocna i znajdzie się grono wiernych czytelników :)

Pierwszy wpis będzie dotyczył moich kosmetycznych hitów.
Recenzje kosmetyków będą w następnych postach.

1. Oriflame - Wonder Tusz do rzęs
>>RECENZJA<<  
 2. Fa - Żel pod prysznic NutriSkin Acai Berry/White Peach
>> RECENZJA <<

3. Eveline - Diamentowa/8w1 odżywka do paznokci
>>RECENZJA<<  
4.Wella - Maska do włosów ProSeries REPAIR

5.Green Pharmacy - Jedwab w płynie - Serum na łamliwe końcówki


6. Schauma - Odżywka do włosów

7. Timotei - Szampon intensywna odbudowa

8. Jantar - Odżywka (wcierka) do włosów i skóry głowy

9. Ziaja - bloker przeciw poceniu

10. Tutti Frutti - Pelling do ciała

11. Ziaja - Przyspieszacz opalania w sprayu
 

2 komentarze :

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)