środa, 24 lipca 2013

Kolejna paczuszka i darmowe gadżety ;)

Dziś mam dobry dzień :) Ledwo pochwaliłam się Wam, że dostałam się do Klubu Recenzenta drogerii Rossmann, a już mam dla Was nową wiadomość :)

Dostałam dziś paczuszkę. Największe moje zdziwienie było, gdy zobaczyłam, że przywiózł ją kurier, ale do rzeczy. 
W kopercie znalazłam:
-smycz
-pudełeczko niespodziankę
-długopis w zamszowym etui
-list
 Najbardziej ciekawiła mnie niespodzianka zapakowana w papier ;) Pod nim było pudełeczko, a w nim metalowe etui, otwieram, a tam dwu funkcyjne urządzenie - laser i latarka led, 6 baterii oraz instrukcja  :)
Wiadomość o tym, że otrzymam gadżety dostałam wczoraj, a paczuszka dziś już u mnie jest. Duży plus dla firmy :) Dodatkowo bardzo podobało mi się to jak gadżety były zapakowane.

A teraz zadanie dla Was :)
Jeśli i Wy chciałybyście zdobyć te gadżety należy jak najszybciej skontaktować się ze mną przez formularz kontaktowy :) Pierwsze 3 osoby otrzymają namiary.
Dodatkowo nagradzam moje 2 pierwsze top komentatorki. Jeśli i Wy macie ochotę na te gadżety, napiszcie do mnie lub zostawcie komentarz :)
Przy tego rodzaju gadżetach zawsze będę stosowała taką metodę, a więc warto komentować ;)


12 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi najbardziej długopis się podoba, ładny i ma fajne etui ;)

      Usuń
  2. Dzisiaj z całą pewnością masz szczęśliwy dzień ;) Moje gratulacje :) Życzę Ci jeszcze więcej takich fajnych gadżetów :)

    P.S jeśli mogłabyś to bardzo poprosiłabym o namiary na te gadżety, bo sama też chętnie je przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Namiary już wysłałam ;)

      Usuń
  3. gratuluję, naprawdę miła niespodzianka, sama nie pogardziłabym takim urządzeniem ;)
    zapraszam do siebie na najnowszy post: http://oczami-wery.blogspot.com/2013/07/longing-for-rome.html ;)
    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na pewno się przyda, szczególnie dlatego, bo ma latarkę ;)

      Usuń
  4. gratulacje, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darmowe gadżety zawsze są fajne ;) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Super smycz, a długopis piękny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. super gadżety mogła byś też wysłać mi namiary /

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)