czwartek, 25 lipca 2013

Farmona - Jantar Odżywka (wcierka) do włosów i skóry głowy - RECENZJA

Dziś zrecenzuję wcierkę do włosów Jantar firmy Farmona
Kupiłam tą odżywkę, ponieważ czytałam wiele pozytywnych opinii na jej temat i postanowiłam ją wypróbować, gdyż moim problemem są wypadające włosy.

Opis producenta:

Działanie i sposób użycia:
Skład:
Opakowanie:
Szklana buteleczka, z korkiem, nie posiada dozownika, ani aplikatora. Produkt należy wylać na rękę.
Pojemność 100ml.
Cena:
Kupiłam za ok. 9zł.

Dostępność:
Apteka, internet

Zapach:
Odżywka pachnie jak męskie perfumy. Zapach po nałożeniu na włosy, dość szybko się ulatnia.

Konsystencja:
Rzadka, wodnista, nietłusta.
 Wydajność:
Podczas aplikacji za pomocą opakowania ze sprayem, produkt wystarcza na dużo dłużej i łatwiej jest rozprowadzić odżywkę na włosach.

Moja opinia:
Odżywkę mam dość długo, ale niestety nie stosuję jej regularnie. Kupiłam ją, ponieważ bardzo wypadały mi włosy. Czy ta odżywka zahamowała wypadanie, na pewno trochę tak. Dodatkowo włosy stały się trochę grubsze i gęstsze, wciąż mi wypadają, ale nie w takiej ilości jak kiedyś. Na pewno dużo lepsze by były efekty jeśli stosowałabym ją regularnie. Minusem jest opakowanie, niewygodne podczas aplikacji. Ja przelałam wcierkę do buteleczki po starej odżywce w sprayu. Niestety bardzo ciężko jest ją przelać, trzeba się nieźle namachać :P Odżywka pachnie męskimi perfumami, co bardzo mi się podoba :). Konsystencja produktu jest dla mnie odpowiednia, ale dopiero po przelaniu w buteleczkę ze sprayem, wcześniej aplikacja nie należała do przyjemnych. Odżywka nie przetłuszcza włosów, mam nawet wrażenie, że włosy odzyskują świeżość i lepiej się układają.
Plusy:
+wzmacnia i zagęszcza włosy
+nie przetłuszcza
+zapach
+dostępność
+cena

+/-
hamuje wypadanie włosów

Minusy:
-opakowanie

Ocena: 5-/5

Czy kupię ponownie?
Na pewno tak. Muszę się zebrać i przeprowadzić pełną, 3 tygodniową kurację, a do tego będzie mi potrzebne nowe opakowanie, ponieważ z tego zostało nie za dużo :)


9 komentarzy :

  1. mam ale nie używam systematycznie i efektów nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postaram się zmotywować i od poniedziałku przez 3tyg jej używać, a potem napisze o efektach ;)

      Usuń
  2. Jeszcze nie używałam tej odżywki, ale dużo dobrego słyszałam o firmie Farmona ;) Więc pewnie kiedyś wypróbuję ;)

    P.S. Gratuluję ponad 1000 wyświetleń! ;) I życzę duuużo więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Bardzo cieszy mnie ta liczba i mam nadzieję, że kolejny 1000 osiągnę dużo szybciej :)

      Usuń
  3. Tej odżywki jeszcze nie używałam. Mam taką, lecz z innej firmy :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować i tej :) Również obserwuję ;)

      Usuń
  4. Chciałam kupić tą odżywkę, ale nie mogłam jej dostać w SP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Aptekach powinnaś ją dostać :) Ja kupiłam właśnie w Aptece.

      Usuń
  5. Nie lubię takich odżywek :P Po za tym jestem alergikiem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)