środa, 24 lipca 2013

Cudowna środa z Klubem Recenzenta nowości drogerii Rossmann :D



Jakiś czas temu (12.07) zgłosiłam się do Klubu Recenzenta nowości drogerii Rossmann. Wtedy pomyślałam i tak się nie uda, ale nie przejmowałam się tym. Dziś wchodząc na pocztę ujrzałam wiadomość od Portalu Rossnet, a tam: ,,Twoja kandydatura do Klubu Nowości została zaakceptowana!''. Drugi raz udało mi się coś osiągnąć biorąc udział w promocjach na stronie Rossnet :)
Raz wygrałam tusz do rzęs Max Factor Clump Defy, a teraz udało mi się zakwalifikować do Programu Nowości :D
Jestem mega szczęśliwa :D Za kilka dni pojawią się pierwsze zestawy do testowania, napiszę notkę o tym co wybrałam i co można było wybrać ;) Z regulaminu wyczytałam, że zestawy będą się składać z 4-9 produktów. 

Nie wiem od czego zależało to, że się dostałam. Może dlatego, że zapisałam się już w pierwszym dniu zapisów, a konto na Rossnet posiadam już dość długo i nie rejestrowałam się tylko dla tej akcji.

Jeśli jeszcze się nie zapisałyście, to macie szansę dostać się na listę rezerwową >>KLIK<<, ponieważ teraz było wybierane tylko 100 Recenzentów, ale o tym możecie poczytać >>tutaj<<

A Wam dopisało szczęście? ;)



15 komentarzy :

  1. ja jeszcze nie brałam udziału w tej akcji ale raczej mi sie nie uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy się zapisywałam, też tak myślałam ;) Ale nie zaszkodzi spróbować ;)

      Usuń
  2. Hey!
    Zostałaś nominowana do TVB, szczegóły na dajanka-a.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje ;) Ciekawe, co będziesz recenzować :) Mnie niestety tym razem szczęście nie dopisało ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystkim będę na bieżąco pisała na blogu :) Ja jestem w szoki, że mi się udało :)

      Usuń
  4. Gratuluję :) Ja nie mam szczęścia do takich rzeczy więc się nawet nie zapisywałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie miałam, ale teraz się udało :)

      Usuń
  5. Ja się niestety nie dostałam może Asi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też się udało -skikam z radości i gratuluję ;-) dziś wybrałam swój zestaw ;_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję :) Ja także już wybrałam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)