środa, 17 lipca 2013

Dla zainteresowanych ;)

Wczoraj niestety nie mogłam nic napisać, ponieważ miałam niezapowiedziany wyjazd. 
Dziś też cały dzień byłam poza domem, ale postaram się to nadrobić ;)

Dla wszystkich dziewczyn, które były zainteresowane tym jak wygląda tusz do rzęs Oriflame Wonder Lash Dramatize na rzęsach wrzucam zdjęcia. 
Nie są najlepszej jakości, ponieważ aparat mi się popsuł i tylko tyle udało mi się z niego wydusić ;)
 Recenzja tuszu TUTAJ

Najpierw rzęsy bez tuszu:

 Dwie warstwy tuszu:

Drugie zdjęcie wygląda jakbym była przerażona :P
Ale niestety musiałam wybrać to, bo reszta była mało wyraźna.

Dla mnie efekt zadowalający ;)
A Wy jak uważacie?




11 komentarzy :

  1. Efekt super ;)
    śliczne oczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      ,,Oczy piwne, życie dziwne'' - oj tak, moje życie jest dziwne ;P
      Osobiście wolałabym niebieskie, ale soczewek nie mam zamiaru kupować ;)

      Usuń
  2. Tusz wspaniale wydłuża rzęsy, niesamowite! :)

    Dziękuję za miły komentarz ;) Trzymam kciuki, aby Tobie również się udało, życzę wytrwałości i samych owocnych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Mam nadzieję, że dam radę, choć ostatnio brakuje mi na wszystko czasu... Ale postaram się jakoś ogarnąć wszystko ;)

      Usuń
  3. rzęsy wyglądają cudownie, chciałabym ociągnąć taki efekt na swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt, sama swego czasu używałam tego tuszu i byłam bardzo zadowolona. Widzę,że nie wypał z rachuby i dalej świetnie maluje, a więc chyba znów go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem mu wierna już około 5lat i na pewno się z nim nie rozstanę :)
      To jest mój faworyt wśród mascar i wśród drogeryjnych tuszy nie znalazłam żadnego, który by mu dorównał ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ale bez tuszu nie są zachwycające :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)