niedziela, 21 lipca 2013

Moje zdobycze - darmowe próbki i gadżety :)

Kolejny dzisiejszy wpis będzie dotyczył darmowych próbek i gadżetów jakie udało mi się zdobyć. 
Większość otrzymałam jeszcze zanim założyłam bloga. 
O wszystkich darmówkach jakie teraz będę dostawać, będę pisać na bieżąco :)

1. Johson's baby
Zamawiałam kiedyś.
Teraz można zamówić tylko 2.
 2. Bebilon 
 Należy zarejestrować się na stronie >>KLIK<<
Jeśli napiszecie, że jesteście w ciąży lub dziecko nie osiągnęło jeszcze 4 miesięcy - otrzymacie misia. Natomiast, gdy dziecko osiągnie 4 miesiące, śliniaczek oraz kaszkę.

 3. Kapsułki Artro Protect Classic
 4. 3szt taśmy braffiterskiej
 5. Odżywcze mleczko do ciała - próbka 4ml
Gratis w gazecie Skarb - Rossmann
 6. Bella
Etui na podpaski, wkładki
Gratis z Rossmanna.
 7. Próbki od Feminum 10szt.
Zamawiałam dość dawno i dostałam taki zestaw. 
Do połowy sierpnia akcja wstrzymana.
 8. Seni Lady
 9. o.b.
tampony
kalendarzyk
książeczka
 10. Darmowe startery:
Play
T-Mobile  2szt
RedBull Mobile
 11. Proszek do prania Concertino 
Trzeba napisać prośbę o darmową próbkę.  
>>KLIK<<
 12. Maszynka Wilkinson Sword Women
Akcja Walentynkowa w Rossmannie.

22 komentarze :

  1. ten niedźwiadek bebilon jest słodki :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba, dlatego wrzuciłam z nim dwa zdjęcia ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Było tego więcej, ale resztę gdzieś zapodziałam i zużyłam ;)

      Usuń
  3. Większość posiadam , fajnie tak czasem dostać miły upominek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D W tym tygodniu mam nadzieję, że coś do mnie przyjdzie ;)

      Usuń
  4. A te próbki proszku Concertino gdzie można zamówić? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ich dostałaś hehe fajnie:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Ile paczek, upominków i gadżetów ;)
    A ten misio z Bebilonu jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przesyłka od Bebilon była bardzo miłą niespodzianką :D

      Usuń
  7. ja nie dostałam jeszcze misia z Bebilonu, a zamawiałam baardzo dawno temu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby dostać misia trzeba było zaznaczyć: jestem w ciąży :)

      Usuń
  8. ja te próbki z Johnsons Baby zamawiałam jakieś 3 miesiące temu i dalej nie przyszły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj jeszcze raz zamówić :) Ja zamawiałam na siebie i na siostrę i za każdym razem przyszły :)

      Usuń
  9. Też kiedyś dostałam próbki Johnson's Baby :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam takiego niedżwiadka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)