sobota, 20 lipca 2013

Lakiery, który najpierw? ;)

Dziś przedstawię Wam lakiery, które kupiłam ponad rok temu.
Każdy z nich kosztował 1 zł ;) Kupiłam je na targu niedaleko mojej miejscowości.
Rzadko ich używam, ponieważ cały czas mam odżywkę Eveline na paznokciach i nie mam okazji chodzić z kolorowymi pazurkami ;)
Lakiery mam już długo, ale wciąż są w świetnym stanie. Kupiłam 5 kolorów, niestety jeden z nich - miętowy zgęstniał :( Pozostałe cztery są jak nowe ;)
Lakiery są firmy ,,LIMA''.
Pojemność 8ml.


Zanim napiszę recenzję na temat lakierów, moje pytanie do Was ;)
Który lakier jako pierwszy chcecie zobaczyć na moich paznokciach i przeczytać recenzję o nim? 
Lakiery będę recenzować co jakiś czas w kolejności jaką Wy wybierzecie ;)

Pierwsza recenzja już jutro :)

 


13 komentarzy :

  1. Zdecydowanie niebieski <3

    Lakiery po 1 zł? Szok :) Ale też super cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam w szoku, dlatego wzięłam kilka ;) choć lakierów mam dużo, to nie zaszkodzi powiększyć kolekcji ;)

      Usuń
  2. Niebieskiii! ;D Ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym zobaczyć niebieski na twoich pazurkach ;) Lakiery za 1zł to naprawdę okazja ;)

    + Obserwuję i zapraszam do mnie ;) Zuzia
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba niebieski i żółty :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie większą liczbą głosów jako pierwszy w jutrzejszej recenzji będzie lakier niebieski, później żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty! :)
    Nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję zółtego lakieru przewiduję na czwartek :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)