czwartek, 18 lipca 2013

Moje wyprostowane włoski ;)

Dbam o włosy i są w dobrym stanie, a że dawno ich nie prostowałam, to dzisiaj postanowiłam się nad nimi poznęcać trochę ;)
W ruch poszła prostownica, która nie wyrządziła żadnych szkód na moich włosach. Czasami mam nawet wrażenie, że po prostowaniu włosy mam gładsze i zdrowsze, są wtedy takie miłe w dotyku ;)
Staram się robić to rzadko, ale czasami nachodzi mnie ochota na proste włoski, więc spełniam swoje zachcianki ;)

A oto efekty:

Lubię mieć proste włosy, lecz szkoda mi niszczyć je prostownicą, dlatego staram się jej unikać :)

14 komentarzy :

  1. takie włosy to moje marzenie, są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To są efekty kilkuletniej pielęgnacji :)

      Usuń
  2. Moje włosy praktycznie codziennie palę prostownicą, ale wytrzymują ;)

    + świetny kolor ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda by mi było włosy niszczyć codziennym prostowaniem :)
      A kolor to efekt zmytej farby, bo od około 2 miesięcy nie farbowałam włosów ;) Właśnie przymierzam się do wykonania koloryzacji, ale jakoś mi się nie chce :P

      Usuń
  3. Masz piękne i lśniące włosy :) Jeszcze takie długie :) Bardzo mi się podobają :) Moje niestety nie dają się tak idealnie wyprostować jak Twoje ;/ Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Niedługo idę je podciąć trochę, ale najpierw koloryzacja ;)

      Usuń
  4. śliczne włoki, śliczny kolorek :) :*
    uwielbiam tak błyszczące włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Ten połysk to w większości zasługa flesza, aczkolwiek w słońcu połysku też im nie brakuje ;)

      Usuń
  5. świetne włosy ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Odwiedziłam, obserwuję, zapraszam ponownie do mnie ;)

      Usuń
  6. to podobnie jak ja, kocham mieć proste włosy, ale nie robię tego, gdyż boję się, ze je zniszczę :(
    jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za komentarz i lajka na fc; tymczasem może wzajemna obserwacja? ;)

    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostując włosy zbyt często zniszczyłabym to nad czym tyle czasu pracowałam :)
      Obserwuję i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  7. Ja prostownicą zniszczyłam mam proste ale dla efektu chcialam prostować i proszę :P

    Obserwuję i oczywiście miejsce ten blog ma w blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam proste, ale końcówki wyginają się w różnie strony i wtedy czasami w ruch idzie prostownica :)
      Również obserwuję i dodaję do blogrolla ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)