poniedziałek, 22 lipca 2013

Gadżety od HiPP i Poczty Kwiatowej :)

Dzisiaj otrzymałam dwie przesyłki :)

Pierwsza od HiPP, a w niej:
-plastikowa łyżeczka
-ulotka z dwoma kuponami rabatowymi na danie i deserek HiPP 
do wykorzystania w drogeriach ROSSMANN
-ulotka informacyjna
 Druga przesyłka była od Poczty Kwiatowej, a w niej:
-smycz
-podstawka pod kubek
-naklejka ma szybę
 Wystarczy napisać prośbę o darmowe gadżety.
Formularz kontaktowy na dole po lewej stronie.


Mam nadzieję, że jutro też coś przyjdzie :)

12 komentarzy :

  1. to chyba tylko do mnie z HIPP nic nie dotarło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pamiętam nawet skąd to zamawiałam, więc przesyłka była niespodzianką :P Ale chyba rejestrowałam się na stronie :)

      Usuń
    2. tak, trzeba było się zarejestrować :)
      poczekam może kiedyś dojdzie :D
      za jakieś 5 lat, gdy już będę mamusią :D

      Usuń
    3. Do mnie z hippa też nic nie dotarło więc nie jesteś sama :D

      Usuń
  2. Też kiedyś dostałam upominek od Hipp :) A te gadżety z Poczty Kwiatowej są świetne, też muszę do nich napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Emilię też :( Nie wiem dlaczego jak otrzymałam przesyłkę, a Wy nie, ale cieszę się, że ją dostałam :) Może i do Was jeszcze przyjdzie ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Również jestem z nich zadowolona ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)