wtorek, 3 września 2013

Wygrana w rozdaniu :)

Jakiś czas temu wygrałam w rozdaniu u Arenai i wczoraj rano przyszła do mnie paczuszka :)
Zamiast się szykować do pracy zaczęłam ją rozpakowywać i trochę to potrwało, ponieważ paczuszka jak i moje wygrane były bardzo dobrze zabezpieczone i zafoliowane. Nic się nie połamało, ani nie rozlało ;)

Wygrałam:
  • żel pod prysznic Balea - Rio de Janerio
  • kask imprezowicza Thirst Aid
Żel ma śliczny zapach i gdy tylko dokończę resztki swojego z Fa, biorę się za niego, zaś kask uszczęśliwił mojego faceta i został już przez niego przetestowany :P

Dziękuję Arenai za sprawienie prezentu mi i mojego lubemu ;D
Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu, które kończy się już za 7 dni :)

12 komentarzy :

  1. pierwszy raz widzę taki kask:P faktycznie może być niezłym prezentem dla faceta:P

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ! zazdroszczę i gratuluję :)chciałabym też coś wreszcie wygrać !

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej! ;)
    ciekawi mnie ten żel, mam nadzieję, że jak zaczniesz używać to podzielisz się z nami swoją opinią ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze sie,że nagroda się Wam spodobała:) pozdrawiam serdecznie i życzę miłego użytkowania Tobie i chłopakowi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)

    kosmetycznanina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa! Nie mogę zapomnieć o tym rozdaniu!


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Haha ale kask jest tak genialny, aaah!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też wygrałam u Arenai. i cieszę się nagrodami, Tobie również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)