sobota, 7 września 2013

DietaLight Koktajl o smaku czekoladowym

 Dziś chciałabym przedstawić Wam Koktajl o smaku czekoladowym od DietaLight. Z pięciu próbek jakie otrzymałam ten wypróbowałam jako pierwszy, ponieważ uwielbiam wszystko co czekoladowe. Ale czy ten koktajl, aby na pewno ma smak czekolady? Dowiecie się czytając recenzję :)
Kilka słów o produktach DietaLight:
DietaLight jest to dieta stosowana jest w celu redukcji masy ciała. To gama gotowych i łatwych do przyrządzenia produktów nisko- i bardzo niskokalorycznych.
Moja opinia:
Próbki DietaLight zamówiłam z ciekawości jak smakują takie bardzo niskokaloryczne produkty. W moim przypadku dieta nie jest mi potrzebna, ponieważ jestem wystarczająco chuda :) Na pierwszy rzut poszedł smak czekoladowy, ponieważ uwielbiam czekoladę. Koktajl należy zrobić na zimno, ale ja robiłam go w delikatnie ciepłej wodzie. W smaku nie jest taki zły, jest to dość gęsty produkt o konsystencji i zapachu kakaowej rozwodnionej kaszki. Wg mnie smakiem bardziej przypomina kakao niż czekoladę. Dodatkowo smak wyczuwałam dopiero po przełykaniu produktu. Koktajl jest bardzo syty, już w połowie czułam, że mój żołądek robi się pełny. Niestety przy końcówce smak koktajlu zaczął mnie męczyć.
Cieszę się, że jestem szczupła i nie potrzebuję stosowania takiej diety, ponieważ na pewno długo bym nie wytrzymała. Po jednorazowym spożyciu tego koktajlu mam już go dosyć :P
Wkrórce recenzja koktajlu truskawkowego, który testowała moja mama :)

Jeśli i Wy macie ochotę spróbować produktów DietaLight napiszcie maila z prośbą na ten adres info@dietalight.pl.

Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu, które kończy się już za 3 dni :)

39 komentarzy :

  1. Heh. Dobra recenzja! :) Nie próbowałem i nie zamierzam:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spodziewałam się, że koktajl tej diety będzie pyszny. myślałam, że będzie rzadki jak kakao a to raczej kaszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądziła, że będzie rzadki, w końcu miał to być koktajl, ale w sumie jak woda ma być sycąca? Dla mnie jest to taka delikatnie rozcieńczona kaszka :)

      Usuń
  3. Skoro Ty piszesz że smak nie jest czekoladowy, a bardziej kakaowy to Ci wierze na słowo. Nie lubię czegoś takiego. Przecież mogli dać smak kakaowy. A jak ktoś nie lubi kakao a by zakupił?
    Dodatkowo konsystencja kaszki jakoś mnie odstrasza. Fajnie że dałaś opinie :) ja nie będę próbowała bo pewnie u mnie poszłoby do kosza. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to jest moja osobista opinia :) Czekoladę spożywam w ogromnych ilościach i wiem jak smakuje, a także wiem jaki smak mam kakao i właśnie ten koktajl bardziej przypomina mi smakiem kakao :)

      Usuń
  4. Chciałabym spróbować , ale mamusia by nie pozwoliła. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to ciekawi mnie , mimo że nie potrzebuję to i tak ciągnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm niby fajne,ale ja bym raczej tego nie spróbowała,nie lubie takich dietetycznych koktajli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię, spróbowałam z ciekawości ;) Wolę wypić czekoladowego shake ;D

      Usuń
  7. wygląda zupełnie jak koktajl czekoladowy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam te koktajle u jednej blogerki i nie chwaliła ich ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. łe niesmaczna chemia ;c też na szczęście nie muszę stosować takich specyfików ;D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Również należę do szczupłych osób i nie miałam okazji spróbować tego specyfiku ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbowałam i cieszę się, że jestem szczupła :)

      Usuń
  11. Nigdy nie piłam/nie brałam żadnych wspomagaczy odchudzania i nie zamierzam..
    zapraszam na nowy post ;)
    http://red-and-black-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wierzę w takie cuda :P Jedynie wysiłek fizyczny i zdrowa dieta przyniesie rezultaty :)

      Usuń
  12. fajnie przeczytać szczerą i prawdziwa opinię na temat produktów ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także nie przepadam za tego typu koktajlami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy do tej pory nie używałam takich wspomagaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. My się chyba skusimy i wypróbujemy:) Obserwujemy i czekamy na rewanż:)http://zakrecone-testerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie próbowałam tego cuda , ale jestem przekonana że picie czy branie jakichkolwiek tabletek nie sprawi że pochudniemy ! MŻ + WR = sukces ! ;D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakoś nie lubię takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że jednak nie jest to smak czekolady

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbowałyśmy smak koszmarny. Wg zalecenień najlepiej gdy przez 2 tygodnie pije sie tylko te produkty - nie wytrzymałabym, ten smak.

    OdpowiedzUsuń
  20. do mnie tez ma taki przyjść, mam nadzieje, ze będzie lepszy niż opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym spróbowała -mam nadzieję, że w smaku dużo lepszy niż allevo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie potrzebuję, nawet mnie nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)