czwartek, 5 września 2013

Współpraca - QUIZ COSMETICS

Zanim napiszę o mojej kolejnej współpracy chciałabym Was poinformować, że od jutra znów będę aktywna na blogu. W sobotę powinna pojawić się jakaś recenzja, gdyż jutro postanowiłam nadrobić zaległości na Waszych blogach :)

Przejdźmy do współpracy. 
Ostatnio przyszła do mnie przesyłka od:
Sklep online:

Facebook:

W ramach współpracy otrzymałam 3 kosmetyki:
-błyszczyk do ust
-lakier do paznokci 
-kredkę do oczu
Dziękuję firmie Quiz oraz Pani Agnieszce za chęć nawiązania współpracy z moim blogiem :)
Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu, które kończy się już za 4 dni :)

15 komentarzy :

  1. gratuluję współpracy!;) no i czekam na recenzję lakieru, bo takie kolory właśnie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy :) ciekawe jak spisze się lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wolę bardziej kolorowe lakiery, ale mam nadzieję, że ten się sprawdzi ;)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się,że już będziesz aktywna ^^ Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W końcu będę mogła robić coś dużo przyjemniejszego niż praca :)

      Usuń
  5. Gratuluję;)
    Udanego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kilka lakierów safarii, fajny błyszczyk, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, kolor Safari jest intrygujący :D czekam na recenzje otrzymanych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień lakieru nie w moim typie, ale błyszczyk fajny :D Mam tylko nadzieję, że na ustach nie jest tak intensywny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)