wtorek, 10 września 2013

Współpraca - 1000 SMAKÓW ŚWIATA

Jakiś czas temu nawiązałam kolejną współpracę i wczoraj otrzymałam przesyłkę od sklepu internetowego:
 Sklep Online:

Nie ukrywam, że zapomniałam o tej współpracy, więc przesyłka była dla mnie bardzo miłą niespodzianką :)

Do testów otrzymałam:
•  Kawa Arabika - Tropikalna
•  Hibiskus Kwiat
•  Laska Wanilii
•  Kawa Rozpuszczalna - Chałwowa
•  Sencha kaktusowa - Herbata zielona o smaku kaktusowym
•  Czarnuszka
Najbardziej byłam ciekawa smaku Herbaty o smaku kaktusa i Kawy chałwowej i te produkty już wypróbowałam razem z moją mamą, ale recenzję napiszę wkrótce ;)

Sklepowi 1000 Smaków Świata dziękuję za chęć nawiązania współpracy z moim blogiem :)

14 komentarzy :

  1. Gratulujemy współpracy:) Czekamy na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) mnie ciekawi Arabika Tropikalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo super :) Ja też z nimi współpracuje-ta kaktusowa jest pyszna na zimno :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbaty do zaparzania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sencha kaktusowa i kawa chałwowa, cud miód i orzeszki:P

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ile tu ciekawych smaków. Czekam niecierpliwie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :) Kawa o smaku chałwy musi być pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super współpraca!! Muszę się tam zgłosić ;) Uwielbiam herbatę ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm, aż mi zapachniało taką herbatką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa! Czekam na recenzje *o*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)