czwartek, 12 września 2013

Mój sposób na brokatowe paznokcie

 Jeśli tak jak ja lubicie jak czasami Wasze pazurki mienią się setkami małych błyszczących drobinek, ale zmywanie ich z paznokci nie jest dla Was przyjemnością, to ten post jest dla Was :)
Dziś przedstawię Wam sposób w jaki ja radzę sobie ze zmyciem brokatowych lakierów z paznokci.

Co będzie Nam potrzebne:
•  zmywacz do paznokci
•  folia aluminiowa (5 lub 10 pasków)
•  5 płatków kosmetycznych przeciętych na pół
Sam zabieg jest bardzo prosty i skuteczny. Chwilę czasu Nam zajmie, ale na pewno ta czynność będzie krótsza niż zmywanie paznokci samym wacikiem. 
Najpierw należy zwilżyć wacik zmywaczem.Następnie przykładamy wacik do paznokcia i zawijamy paskiem folii. Tak postępujemy z każdym paznokciem. 
Ja używam tylko 5 pasków folii, ponieważ najpierw zmywam jedną rękę, potem drugą i wykorzystuję tą samą folię, no chyba, że się rozerwie :P
Jedyne problemy jakie występują podczas korzystania z tej metody to zawinięcie palca folią, która czasami nie chce się dobrze trzymać palca :P Jednak i tak jest to mój ulubiony sposób. Ładnie zmywa paznokcie, a wacik nie ciągnie się i nie przyczepia.
 
Znacie ten sposób?
Jakie się Wasze metody na zmycie brokatowych pazurków? :)

13 komentarzy :

  1. takiego sposobu jeszcze nie znałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy :) Nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej metody :) Fajnie, że się nią z nami podzieliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nigdy nie miałam brokatowych pazurków ;p

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. znam ten sposób ;)
    jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, tak nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam brokatowych lakierów, ale sposób wydaje mi się pomysłowy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem w szoku :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie się nie sprawdził ten sposob, chciałam zmyć tak topper i niestety nie udało się..:P

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie korzystałam z tej metody. Ja brokaty zmywam zmywaczem z gąbką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sposób na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)