czwartek, 24 lipca 2014

Wibo - WOW glamour sand

Dziś kolejny post, w którym możecie przeczytać recenzję produktu z Paczki Nowości.
  Jeśli jesteście ciekawe całej zawartości paczki to zapraszam TU.

Tym razem zrecenzuję drugi i ostatni już lakier z mojej paczki, a jest nim:
Wibo 
WOW glamour sand
Lakier do paznokci z efektem brokatowego piasku
nr 3
Lakier do paznokci, który dzięki błyszczącym drobinkom brokatu po wyschnięciu nadaje niezwykle modny efekt piaskowej struktury. Kolory kolekcji nawiązują do błyszczących trendów tej jesieni. Odpowiednio wyprofilowany pędzelek umożliwi perfekcyjną aplikację już po pierwszej warstwie lakieru!
Na początku lakier nie zachwycił mnie kolorem, ponieważ był wg mnie za ciemny. Patrząc na buteleczkę widziałam brąz z tysiącami drobinek brokatu. Po pomalowaniu paznokci jedną warstwą okazuje się, że lakier jest koloru ciemnofioletowego, zaś dwie odzwierciedlają odcień widoczny przez buteleczkę, który wpada w brąz. Dodatkowo przy jednej warstwie lakier ma delikatny połysk, przy dwóch błyszczy się już tylko brokat. Aplikacja jest bardzo łatwa, pędzelek nie za duży. Trwałość lakieru mnie nie zadowoliła. Drugiego dnia lakier zaczął brzydko wyglądać i nie było to spowodowane ścieraniem się z końcówek czy odpryskiwaniem. Na paznokciu, pomiędzy drobinkami brokatu pojawił się biały nalot, nie wiem jak to określić, ale wyglądało to nieestetycznie. Ogólna trwałość lakieru bez odprysków to ok. 5dni, bez mycia naczyń itp. Paznokcie po pomalowaniu dość szybką schną, zaś drobinki brokatu nie haczą o ubrania. Zmywanie jak przystało na lakiery brokatowe jest trudne, jednak lakier choć jest ciemny nie barwi płytki paznokcia.

Na poniższym zdjęciu paznokieć serdeczny pomalowany jest dwoma warstwami lakieru.
Plusy:
+połysk
+możliwość uzyskania dwóch kolorów
+nie barwi płytki paznokcia
+łatwa aplikacja
+nie haczy o ubrania
+szybko wysycha
+ogólna trwałość 
+krycie

Neutral:
Trwałość lakieru - biały, nieestetyczny nalot

Minusy:
-zmywanie
 Cena: 7,69zł
Dostępny od października w drogeriach Rossmann.

Ocena: 4+/5
Czy kupię ponownie?
Raczej nie, ponieważ lakier starczy mi na długo i dodatkowo odcień nie należy do moich ulubionych. Jednakże lakier jest godny polecenia :)

A Wam jak się  podoba efekt? :) 


26 komentarzy :

  1. fajny kolorek na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny efekt :) niestety z lakierami brokatowymi to tak już jest, ze okropnie dię zmywają ;D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm może być,ale dwie warstwy wyglądają wg mnie tak trupio tutaj,jedna jest wystarczająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie to wygląda :) kolor moim zdaniem jest ok chociaż ja raczej wole jaśniejsze kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gadaj, fajny jest! Ale jestem tez ciekawa jakie inne odcienie pojawią się w szafie Wibo :) Nie mogę się doczekać, bo efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie przepadam za brokatem na paznokciach..

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się ciekawie ;)



    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie lubiłam lakierów z Wibo, nie wiem czemu... ale ten bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja lubię takie ciemne kolory, mam podobny odcień i bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny efekt już przy jednej warstwie.

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam, że już nie lubię piasków, ale zobaczyłam ten lakier i się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za wibo, ale moim zdaniem kolor jest świetny, uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
  13. O jezu, kocham te lakiery *o*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie prezentuje się na twoich pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na paznokciach wygląda wręcz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda całkiem ładnie ;)
    Ale ten nalot też by mnie zniechęcił.

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wygląda na paznokciach :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie do końca podoba mi się ten efekt... im więcej jest piasków na rynku, tym jestem bardziej wybredna :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)