piątek, 19 lipca 2013

Promocje na produkty Garniera w Drogeriach ROSSMANN

Ze względu na zainteresowanie promocją na Mleczko do ciała firmy Garnier, o którym recenzję pisałam tutaj, zamieszczam kilka informacji o tym na jakie produkty Garniera jest promocja w ROSSMANNIE.
Promocja aktualna do dnia 25 lipca włącznie.

Pielęgnacja ciała:
Wszystkie mleczka do ciała oraz balsam w tubie są po 9,99 zł.
Mleczka do ciała 400ml
Balsam w tubie 200ml


Koloryzacja:
Wszystkie farby do włosów z serii:
ColorSensation 9,39 zł
 ColorNaturals 8,99 zł
Nutrisse 16,99 zł



Kremy do rąk:
W cenie 6,99 zł - 100ml

Szampony do włosów:
Ultra Doux 7,89 zł - 400ml

Odżywki do włosów:
Ultra Doux 6,99 zł - 200ml

Antyperspiranty w kulce:
Wszystkie rodzaje 7,99 zł - 50ml

Dezodoranty w sprayu:
Wszystkie rodzaje  5,99 zł - 150ml

Kremy do twarzy:
 Essentials - na dzień/na noc 9,89 zł - 50ml

Pielęgnacja twarzy:
Czysta Skóra Active - peeling, tonik, żel 11,99 zł - 150ml/200ml


To nie są wszystkie produkty Garniera, które są w promocji. Asortyment jest zbyt duży, abym mogła zamieścić wszystko ;)
W każdym sklepie oferta może się nieco różnić, co oznacza, że nie wszystkie w/w produkty muszą znaleźć się w Waszej drogerii. Ceny są te same :)
Mam nadzieję, że ten wpis będzie dla Was pomocny :)

11 komentarzy :

  1. Super wpis :) Na pewno się przyda

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie kosmetyki Garniera i widziałam tą promocję,niestety musiałam się powstrzymać od kupna ze względu na to,że mam spore zapasy ;( Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakiś czas temu się z nimi zaprzyjaźniłam, a w szczególności, gdy są w promocji i w takich chwilach ciężko mi jest powstrzymać się od zakupu ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Garniera ;) Ostatnio to dla mnie nr 1 ;) Na pewno coś sobie kupię z tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam coraz więcej kosmetyków tej firmy i póki jest promocja, zapewne jeszcze coś dokupię ;)

      Usuń
  4. widziałam te promocje, ale jak na razie nie zamierzam kupować czegokolwiek, bo mam duże zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na niską cenę kupię jeszcze jedno mleczko do ciała i na tym koniec ;)

      Usuń
  5. Fajnie że jest też promocja Garniera na fb że wysyłają drugi produkt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam w tym udział i na temat tej akcji pisałam ostatnio w poście ;)

      Usuń
  6. chyba się jednak nie skuszę na nic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)