niedziela, 14 lipca 2013

Kilka słów na temat pielęgnacji moich włosów ♥

Uwielbiam stosować kosmetyki do pielęgnacji włosów. 
Dbam o nie jak tylko potrafię, w końcu włosy są Naszą wizytówką. 
Po każdym umyciu używam maski do włosów i serum na zniszczone końcówki.
W mojej pielęgnacji włosów suszarka nie znajdzie miejsca dla siebie, włosy schną naturalnie. 
Zaś prostownicę używam max. 2 razy w miesiącu.
Nie stosuję pianek, lakierów i wszelkiego rodzaju kosmetyków 
do modelowania włosów, ponieważ uważam je za zbędne i nie chce obciążać moich cienkich włosów. 

Wady moich włosów: 
*cienkie
*delikatne
*wypadające
*bez objętości
*trudne do wymodelowania

Zalety moich włosów:
*nie przetłuszczają mi się (włosy myję co 4-5dni)
*długie i proste
*miękkie i błyszczące
*końcówki - nie rozdwajają się za bardzo
*brak łupieżu i reakcji alergicznych po zastosowaniu nowych produktów

Moja pielęgnacja włosów krok po kroku:
1. Szampon do włosów Timotei - Intensywna Odbudowa
2. Maska do włosów Wella ProSeries REPAIR - ok. 5 min.
3. Włosy spłukuję chłodną, a nawet zimną wodą, 
aby zamknąć łuski włosa, co nada im blasku.
4. Osuszone ręcznikiem włosy spryskuję odżywką do włosów 
w sprayu Schauma Jedwabiste Rozczesywanie.
5. Nakładam Jedwab w płynie - Serum na 
zniszczone końcówki Green Pharmacy
6. Rozczesuję włosy, które schną naturalnie.

Moje włosy bez prostowania:



Dla porównania dołączam zdjęcie włosów mojej siostry, 
która nie stosuje ani maski, ani serum, a dodatkowo suszy, 
prostuje i myje włosy codziennie.
Widać różnicę? ;D
Wszystkie zdjęcia były robione przy użyciu lampy błyskowej.

Masz jakieś pytania na temat pielęgnacji włosów? 
Napisz do mnie chętnie podzielę się z Tobą wiedzą i spostrzeżeniami na ten temat.
 Na Twoje pytanie postaram się odpowiedzieć w nowym wpisie, aby
 i inni mogli skorzystać z tej informacji :)

7 komentarzy :

  1. Oczywiście, że widać różnicę ;)
    Twoje włosy błyszczą "jak szalone" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję śliczne ;*
    Niedługo postaram się wykonać ładniejsze zdjęcia, w świetle dziennym, po koloryzacji, którą planuję w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne masz te włosy ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, włosy śliczne :)))
    zazdroszczę ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę :)

    też chciałabym myć włosy co 4-5 dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś włosy mi się przetłuszczały, później jakoś to minęło :)
      Każdorazowe używanie maski podczas mycia powinno je obciążyć, ale moim włosom ten zabieg służy :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Zostaw ślad po sobie, a na pewno i ja Cię odwiedzę :)